چه گیاهان دارویی پزشکی خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماری بیمار است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه گیاهان دارویی پزشکی خوب برای کلیه پلی کیستیک بیماری بیمار است

چه دارو گیاهی خوبی برای پلی کیستیک بیمار بیماری کلیه است؟ به رک و پوست کنده، خوب درمان بیمار PKD باید قادر به از بین بردن درد ناشی از کیست بزرگ باشد، در صورت امکان، باید آن را قادر به مهار رشد آن کیست و کوچک کردن اندازه آنها باشد.
چه دارو گیاهی خوبی برای بیمار PKD است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی و تکنولوژی مدرن بالا، آن را می تواند تقاضای ما در بالا ذکر کرده ام ملاقات، آن را نه تنها می تواند درد را تسکین اما همچنین می تواند اندازه کیست کوچک، حتی می تواند مهار آنها را از رشد دوباره. بنابراین این نوع از درمان خوب است برای بیمار PKD، می تواند کمک به کسانی که بیمار بهتر زندگی می کنند بدون جراحی.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی PKD درمان؟
این نوع درمان می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری عروق خونی کوچک در دیواره کیست در نتیجه ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.
در همین حال، داروهای موثر خواهد تکثیر سلول های آستر مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش یافته است، به اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافتهای اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت از فیبروز کلیوی. علاوه بر این، این درمان یا مواد تشکیل دهنده پزشکی با کلیه گردش، بنابراین همه کیست، بدون توجه به بزرگ یا کوچک، می درمان می شود. بنابراین، این کیست ها، پس از چروکیده می خواهد نه رشد دوباره.
اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد گیاهان دارویی چینی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: